13.12.2013

Budimex w grupie najsilniejszych marek w Polsce

Udostępnij artykuł

W 8. edycji konkursu Business Superbrands Budimex znalazł się w gronie laureatów i uzyskał trzy tytuły:

  • Business Superbrands 2013/2014 oraz Created in Poland Business Superbrands 2013/2014 (kategoria budownictwo),
  • Created in Poland Superbrands 2013/2014 (kategoria finanse i ubezpieczenia, podkategoria deweloperzy, firmy budowlane).

Przyznane tytuły Superbrands i Business Superbrands świadczą o przynależności Budimeksu do elitarnego grona najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych marek na polskim rynku – zarówno wśród marek korporacyjnych, jak i marek dla biznesu.

Liderów wyłoniła Rada Marek Business Superbrands, złożona z najważniejszych przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych a także ekspertów od wizerunku marek biznesowych.

W badaniu wzięło udział 2 tys. firm i zostało ono przeprowadzone w grupie ponad 15 tys. osób.

Organizatorem konkursu jest organizacja Superbrands działająca w 87 krajach na całym świecie. Powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. W Polsce jest obecna od 2004 roku.